GRAVITY ENDURO SUSPENSION 170MM

Pro letošní rok jsme od základu předefinovali naši EWS platformu... klikni a čti více


Pro letošní rok jsme od základu předefinovali naši EWS platformu a zcela nový G-170 přináší více vyváženosti a kontroly i na těch nejnáročnějších trailech. Stabilní geometrie s naším Quad 4 v enduru vítězícím odpružením, bude dominovat černým sjezdovým tratím. Lehké, z hlediska účinnosti šlapání, efektivní SCR rámy, Vám ušetří spoustu energie na chvíle, kdy ji budete potřebovat na trailu. Systém InterGrip, zajišťuje těsnění a uchycení sedlovky. Širková symetrická zadní stavba poskytuje spoustou místa pro samočištění od bláta a umožňuje poskytnout doživotní záruku na ložiska, co se nezaleknou jakéhokoliv počasí. Dostáváte od nás nejdravější, nejrychlejší a nejstabilnější bike, jaký jsme kdy vyrobili. Navržen tak, aby jezdcům a závodníkům umožnil nastavit jejich G-170 na obě varianty, vzduchový i pružinový tlumič (důležitý detail, který odlišuje opravdové EWS závodní stroje od toho zbytku). Geometrie prošla evolucí, citlivě balancuje mezi přesným vedení stopy zatížené přední části, nízkým těšištěm a neutrální pozicí jezdce, pro ultimátní jistotu v těch nejtechničtějších terénech planety. Zpětná vazba našeho Enduro Race Teamu a změny geometrie (stack, reach a délka zadní stavby), jezdce posunuly více do neutrální pozice, která umožňuje ještě lepší předo/zadní rozdělení váhy ve jménu dalšího zlepšení trakce, ovladatelmosti v zatáčkách a celkového vybalancování. Výsledkem je zvýšení trakce předního kola s jistějším projížděním zatáček, zatímco jezdec zůstává ve své ideální neutrální pozici, neuatěžuje tolik ramena, zlepšuje se jeho pohyblivost a snižuje únava. Naše poslední generace QUAD 4 systému odpružení je navržena pro metrické tlumiče a nové, nízkoprofilové pivoty, včetně toho hlavního osazeného dvouřadými Enduro TM ložisky. Nová G-170 je vržena dle nejnovějších trendů v oboru, takže se našlo i důležité místo pro velkou láhev. "Nový G-170 je skvělý, příkladně vyvážený bike. Odpružení jde jednoduše nastavit a ještě jednodušeji vyrazí, když roztočíte jeho pedály, dokonce jde za pedálem tak skvěle, že nemáte dojem, že stoupáte nahoru na něčem, co má 170mm. Je to opravdová závodní enduro zbraň." 10/10 - MBR “Odpružení G-170 je opravdu výtečné a drží zadní kolo přilepené na trailu i ve chvíli, kdy cítím, že jsem už na limitu pláště" - MBUK "Pocit výborného vyvážení, když s ním letíte ve vzduchu, s něj dělá opravdového uchazeče o titul All rounder" - DIRT





GRAVITY ENDURO SUSPENSION 170MM

Pro letošní rok jsme od základu předefinovali naši EWS platformu... klikni a čti více


Pro letošní rok jsme od základu předefinovali naši EWS platformu a zcela nový G-170 přináší více vyváženosti a kontroly i na těch nejnáročnějších trailech. Stabilní geometrie s naším Quad 4 v enduru vítězícím odpružením, bude dominovat černým sjezdovým tratím. Lehké, z hlediska účinnosti šlapání, efektivní SCR rámy, Vám ušetří spoustu energie na chvíle, kdy ji budete potřebovat na trailu. Systém InterGrip, zajišťuje těsnění a uchycení sedlovky. Širková symetrická zadní stavba poskytuje spoustou místa pro samočištění od bláta a umožňuje poskytnout doživotní záruku na ložiska, co se nezaleknou jakéhokoliv počasí. Dostáváte od nás nejdravější, nejrychlejší a nejstabilnější bike, jaký jsme kdy vyrobili. Navržen tak, aby jezdcům a závodníkům umožnil nastavit jejich G-170 na obě varianty, vzduchový i pružinový tlumič (důležitý detail, který odlišuje opravdové EWS závodní stroje od toho zbytku). Geometrie prošla evolucí, citlivě balancuje mezi přesným vedení stopy zatížené přední části, nízkým těšištěm a neutrální pozicí jezdce, pro ultimátní jistotu v těch nejtechničtějších terénech planety. Zpětná vazba našeho Enduro Race Teamu a změny geometrie (stack, reach a délka zadní stavby), jezdce posunuly více do neutrální pozice, která umožňuje ještě lepší předo/zadní rozdělení váhy ve jménu dalšího zlepšení trakce, ovladatelmosti v zatáčkách a celkového vybalancování. Výsledkem je zvýšení trakce předního kola s jistějším projížděním zatáček, zatímco jezdec zůstává ve své ideální neutrální pozici, neuatěžuje tolik ramena, zlepšuje se jeho pohyblivost a snižuje únava. Naše poslední generace QUAD 4 systému odpružení je navržena pro metrické tlumiče a nové, nízkoprofilové pivoty, včetně toho hlavního osazeného dvouřadými Enduro TM ložisky. Nová G-170 je vržena dle nejnovějších trendů v oboru, takže se našlo i důležité místo pro velkou láhev. "Nový G-170 je skvělý, příkladně vyvážený bike. Odpružení jde jednoduše nastavit a ještě jednodušeji vyrazí, když roztočíte jeho pedály, dokonce jde za pedálem tak skvěle, že nemáte dojem, že stoupáte nahoru na něčem, co má 170mm. Je to opravdová závodní enduro zbraň." 10/10 - MBR “Odpružení G-170 je opravdu výtečné a drží zadní kolo přilepené na trailu i ve chvíli, kdy cítím, že jsem už na limitu pláště" - MBUK "Pocit výborného vyvážení, když s ním letíte ve vzduchu, s něj dělá opravdového uchazeče o titul All rounder" - DIRT





TRAIL ENDURO SUSPENSION 130MM

T-130 změnil pohled na celou kategorii universálních trail biků ... klikni a čti dále


T-130 změnil pohled na celou kategorii universálních trail biků. Dostal několik skvělých hodnocení a svou pozici potvrdil vítězstvím v kategorii Trail bike roku. Když jsme představili naši prodlouženou, maximální kontrolu poskytující, enduro geometrii, navíc přidali ještě karbonovou verzi T-130C v loňském roce, byla to trefa do černého. Opravdu výbušný mix výkonu a ovladatelnosti, který doslova smetl konkurenci z trailů. Lehký a účinný tak, že Vás udrží v čelní skupině klidně po celý den a ve stoupání letí jako e-bike. ​Tuhý a přesto ovladatelný tak, že se neobáváte sjíždět náročné černé traily. Ale nejvíce ze všeho, tak dokonale vyvážený a bleskově rychlý, že změnil vše, co jste očekávali od 130 mm trail biku a vlastně i sami od sebe. Pro tento rok jsme přidali 12-nácti rychlostní SRAM Eagle GX oceňovanému modelu T-130S, a opět vylepšili základní model o odpružení Fox. Pokud k tomu přidáme všechny naše vylepšení zvyšující odolnost proti rozmarům britského počasí, jedinou věc, kterou nemá, jsou limity. A to proto, že jsme na ně zatím sami, ještě nenarazili. "Baví mě dostávat trailbiky do situacích, kde se „necítí dobře“. A je strašný, že u tohohle kola jsem takový místo nenašel ... tohle kolo umí jet rychle, skákat daleko a přitom je s ním zábava i na malém kopci. Prostě někdo vzal výborné enduro kolo a snížil mu zdvih, aby líp jelo. Výsledek je stejná zábava bez ohledu na terén." - DOLEKOP.COM "Dynamický rám, totálně zábavná geometrie a výbava z které Vám spadne čelist, dělá tento Whyte naším full gas favoritem" 4.5/5 - BIKE RADAR "Whyte T-130 S je bike, se kterým se stane každý metr trailu dobrodružstvím. Nikdy není nejistý ani předimenzovaný, je přesně tak vyvážený, aby byl měřítkem pro 130 mm segment. S řazením Sram GX Eagle je hvězdou testu. Pokročilí jezdci v něm najdou jistý a spolehlivý bike, jakmile mu dáte rychlost T-130 S vystřelí kupředu jako dvanáctiválec V12." - ENDURO "Super-dynamický jezdivý rám, maximálně zábavná geometrie a výbava, z které se posadíte na zadek, je to co dělá z Whyte našeho jednoznačného favorita" 4,5/5 - MBUK "Ano, znovu vidíme, že Whyte je na špici vývoje nejen z pohledu Británie, ale i toho, co se děje ve světě. T-130 je opravdu brilantní trail bike" - DIRT 100 "První jízda dolů na našem testovacím trailu a bylo jasné, že Whyte T-130 S 2017 neztratil nic ze svého kouzla. Úžasně rychlý a divoký, abychom projížděli každou lajnu s jistotou a mohli si vymýšlet pořád nové" - MBR